  • Date: Mon, 06 Nov 2006 10:22:05 +0100
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekazanie wlasnosci mieszkania - jak?

    On 2006-11-06 03:46, witek wrote:
    > "Waldemar Kowalski" <w...@h...com> wrote in message
    u...

    > Nie.
    > Jakkolwiek pewnie ktoś będzie chciał pewnie jakieś zaświadczenie ze
    > spółdzielni, że mieszkanie nie jest zadłużone i że ty masz prawo do tego
    > lokalu.

    Przy okazji: jak może _mieszkanie_ być zadłużone? Moim zdaniem zadłużona
    jest osoba, która jest właścicielem własnościowego, spółdzielczego prawa
    do lokalu mieszkalnego. Nawet jeśli właściciel ma 100 tyś. długu u
    spółdzielni to po sprzedaży prawa do lokalu na nowym właścicielu nie
    ciążą (chyba) żadne długi.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do