  • Data: 2020-01-03 21:03:27
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rowerex napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 3 stycznia 2020 19:33:09 UTC+1 użytkownik r...@o...pl
    napisał:

    >"Kostka po prawej" powinno być - tak po za tematem, to należę do
    >ludzi mających
    >kłopoty z podświadomym rozróżnianiem strony lewej od prawej -
    >praworęczny i
    >lewooczny, czyli tzw. "lateralizacja skrzyżowana"...

    >W sumie dobre nawiązanie do ruchu drogowego, bo chodzi o to, że obie
    >półkule
    >mózgu kłócą się ze sobą o pierwszeństwo: lewe oko to prawa pólkula,
    >prawa ręka
    >to lewa półkula - obie się muszą dogadać, robi się zator
    >informacyjny,
> [...]

    Ja mam podobnie ale to jest na drodze glowa-usta czy ucho-glowa.

    Ksiazki czytam w dobra strone, dobrze wiem z ktorej strony maja
    pierwszentwo, czy gdzie skrecic do sklepu, z trafianiem po miescie nie
    mam problemu, z nawigacja w/g mapy tez nie
    - ale jak mnie ktos spyta, to moge powiedziec "w lewo", mimo, ze mysle
    o prawo.

    Podobnie z nawigacja - ona mi mowi "w lewo" a ja w prawo.
    Choc znacznie czesciej to ja po prostu ignoruje, cos tam mowi, ja nie
    zwracam uwagi ... a potem refleksja ... no przeciez wyraznie mowila -
    za 100m w prawo.

    J.