  • Data: 2005-04-02 06:42:53
    Temat: Re: Przegralem w Sadzie 20.000 - POMOCY
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d2le7e$hlq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > kURDELEBELLE
    >
    > Wg mnie jedyną szansą na to by się ratować ...... jest wg mnie
    > udowodnienie, że chodnik jest niewłaściwie wykonany, więc jego właściwe
    > utrzymanie w należytyym porządku, czystości ... itd. było niemożliwe.
    > Wykonanie chodnika i utrzymanie jego jakości leży w gestii samorządu.
    > Był gdzieś, kiedyś wyrok pt. ..... chodnik do d00py ... brak możliwości
    > utrzymania porzadku.
    >
    > pozdrawiam
    > fart

    Jeżeli chodnik JESTto pewnie wcześniej musiał być wykonany i zapewne jest
    dokument o nazwie "protokół odbioru robót". Jeżeli chodnik został oddany do
    użytkowania to widać protokół odbioru robót stwierdzał, że wykonany jest
    prawidłowo a więc nie za bardzo wiem, w jaki sposób chcesz udowodnić,że
    chodnik był wadliwie wykonany?