    From: Mariusz Jedrzejewski <m...@d...tujestcos.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedsadowe wezwanie do zaplaty
    Date: Mon, 6 Mar 2006 14:34:40 +0000 (UTC)

    Dnia 06.03.2006 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > Mariusz Jedrzejewski napisał(a):
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Ty się zastanów czy nie jesteś spadkobiercą matki. Bo jeśli tak to
    > większość tego co piszesz nie ma znaczenia. Odziedziczyłeś dług matki.

    Co to znaczy - zastanow sie?
    Albo jestem, albo nie jestem. Kiedy jestem a kiedy nie?

    Sytuacja jest czysta - matka zmarla, pochowalem ja. Co dalej wedlug prawa /
    kodeksu cywilnego?

    Pozatym, gdybym mial wiadomosci, ktore pozwolilyby mi sie nad tym zastanowic
    to nie pytalbym tu. Mam w planach pojsc do prawnika, ale kosztuje to 42 PLN.
    I jest potencjalnie nieoplacalne.

    Pozatym, ja moge za to zaplacic, ale czy wlasciwe jest naliczanie dlugu poza
    moim okresem zameldowania, nie mowiac juz tego, ze matka po 17.09 dlugu nie
    robila, bo nie byla w stanie, skoro zmarla. Sam sie zastanow, a nie piszesz
    cos z defaultu bez analizy tresci.

    Pzdr
    mj