    Subject: Re: Przedłużenie umowy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 06 Sep 2011 15:12:43 +0200
    From: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 06-09-2011 o 12:31:55 tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Ciekawa forma wykręcania kota ogonem - a wystarczyło zwykłe:
    > spier*****em.

    Widzisz, jest jeden szkopuł w tym wszystkim. Odnalazłem w nocy pismo,które
    przesłałem do TP, gdy podpisywałem umowę. Wyraziłem zgodę na podpisanie
    umowy pod pewnymi warunkami, które nie zostały ujęte w regulaminie.
    Chociażby przejście na niższą taryfę, co normalnie obligowałoby mnie do
    zapłacenia wg cennika. Ostatnie zdanie też brzmiało - na 12 miesięcy. TP
    obecnie zasłania się, że musi działać wg regulaminu, bo tak im nakazuje
    UKE. Gdy TP podpisywała ze mną umowę rok temu, jakoś nie zasłaniali się
    UKE i szli na ustępstwa, które w tymże regulaminie nie były uwzględnione,
    bądź wbrew regulaminowi.

    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.