  • Data: 2004-10-15 08:55:17
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckgr1a$qk2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Black Peter napisał:
    > Watson ... po prostu Watson :>
    > A tak na marginesie ... Tak mi się przypomniała czyjas wypowiedź o
    > składaniu zawiadomienia, że próbują wyłudzić, bo każdy może sobie to
    > wysłac ... Ehhh ... Dla mnie EOT.

    Stasiu przeczytaj a nastepnie komentuj -
    zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

    Pisze jakaś zupełnie nie znana spółeczka, wzywa mnie do zapłaty kwot, nie
    wiadomo tytułem czego, wierzyciel (TPsa) nie zawiadomił dłużnika o
    przelewie, IJ nie przedstawia żadnego dowodu, że przelew był

    Przecież tyle teraz oszustw. Ja się boje, a tu coś podejrzewam, więc
    spełniam obywatelski obowiązek!

    Poza tym, jeśli zapłacę IJ, i przyjdzie do mnie TPsa po kaske, to co ja bede
    mogl zrobic? Nie mam żadnego dowodu?

    p.
    W,