  • Data: 2008-03-24 20:58:27
    Temat: Re: Prywatna droga i oznakowanie
    Od: "|<onrad" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.Jackowski pisze:
    > Jeśli tylko postawię sam znak i gość pojedzie
    > tamtędy a ja wezwę policję to będzie to miało jakieś znaczenie??

    niewiele wiem o drogach, ale pamietam artykul z Auto Swiata sprzed lat z
    ktorego wynikalo, ze nie.
    Znaki muszą byc zatwierdzone przez GDDKiA czy jakis inny urzad by mialy
    znaczenie prawne. Ty mozesz sobie stawiac znaki dowolne jakie chcesz,
    ale beda mialy jedynie znaczenie "krajobrazowe" :)

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';