  • Data: 2007-03-12 08:17:16
    Temat: Re: Prosze o rade
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Mar 2007 08:31:26 +0100, szerszen napisał(a):

    > po pierwsze, nie ma obowiazku prowadzania psa na smyczy, po drugie
    > przeczytaj jeszcze raz pierwszy post, pytanie dotyczy zupelnie czego
    > innego

    1) Nie wiem w jakim mieście się to działo, ale ZTCW w większości miast
    jest taki obowiązek.
    2) Nawet jeśli nie ma takiego obowiązku to art. 77 kw jest dla tych,
    którzy nie potrafią zapanować nad psem. Nawet jeśli nie ma wymogu
    zapinania psa, to jeśli niezapięty pies narobi szkody, właściciel będzie
    miał problem. Bo skoro pies go nie słucha, powinien był psa zapiąć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==