  • Data: 2006-11-17 13:24:30
    Temat: Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Nov 2006 07:14:14 -0600, witek napisał(a):

    > Zgodnie z prawem, ale wyjątkowo po chamsku.

    Zgodnie z prawem i procedurami, nie po chamsku.

    > Po otrzymaniu podania o urlop po pierwsze nie musi, ale może go udzielić w
    > terminie krótszym niż 2 tygodnie.

    Może, ale to jest 1) jego dobra wola, 2) nie wiadomo czy w 2 dni przesylka
    dotarla do osoby władnej udzielić takiego urlopu.

    > Po drugie nawet jak już, to zawsze można pracownikowi kazać napisać podanie
    > o urlop bezpłatny na te kilka dni.

    A od kiedy to pracodawca musi sie tak troszczyć o pracownika? Może jeszcze
    zakupy powinien robić?

    > Po trzecie to nie on płaci zasiłek tylko ZUS.

    Co to ma do rzeczy? Dzięki temu ma wolne miejsce i może zatrudnić kogoś
    operatywnego, kto będzie przynosić mu zysk.

    Dla jasności: nie jestem przeciwko urlopom macierzyńskim. Jestem przeciwko
    roszczeniowej postawie i pretensji do całego świata, że podczas gdy
    postepuje sie niezgodnie z zasadami inni postępują zgodnie z nimi.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl