eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProsze o pomoc › Re: Prosze o pomoc
  • Data: 2003-02-14 12:33:31
    Temat: Re: Prosze o pomoc
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Masz prawo do naprawy, wymiany na nową lub zwrotu pieniędzy. Jeżeli chodzi
    o
    > wymianę, a producent lub dany model płyty nie jest osiągalny za twoją
    zgodą
    > wymieniają na inny model. To ich zmartwienie a nie twoje.
    > W żadnym wypadku nie mogą włożyć używanej płyty.

    Tak można powiedzieć jeśli korzystamy z prawa rękojmii.

    Zapisy w gwarancji mogą brzmieć trochę inaczej, zwłaszcza, że gwarancja (do
    31/12/2002) to dobra wola sprzedawcy.
    Jeśli udajemy się do firmy, w której kupiliśmy sprzęt to zwykle korzystamy z
    gwarancji dawanej przez sprzedawcę lub rękojmii. Należy przeczytać dokładnie
    umowę gwarancyjną przed oddaniem sprzętu do naprawy i skorzystać z takiej
    formy reklamacji jaka nam bardziej odpowiada. Naturalnie tego trzeba
    wyraźnie zażądać. Najlepiej na piśmie.

    SOTB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1