  • Data: 2005-04-06 10:17:33
    Temat: Re: Prostytucja w sadzie rejonowym w Wodzislawiu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d3078b$44k$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > bez dyskusji jest organem ustawodawczym, gdyż jej członkowie są
    wybierani w
    > wyborach powszechnych (zasada trójpodziału władzy), choć niewątpliwie
    jej
    > akty prawne mają ograniczone kompetencje (terytorialne i kompetencyjne
    wg
    > właściwości)

    Wiesz, ale mam wątpliwość, czy może wydawać ustawy. Zajrzyj do
    Konstytucji, by się upewnić, bo być może się mylę.

    > oczywiscie, że rada powiatu nie jest pracodawcą w stosunku do
    prokuratury
    > czy sądu, niemniej posiada prerogatywy tak finansowe jak i decyzyjne
    (o
    > których pisałem w poprzednim poście), które pozwalają jej na
    "rozdawanie"
    > korzyści stricte materialnych - czyli jest to tylko inna forma
    płatności, w
    > odróżnieniu od pensji wypłacanej w gotówce
    > co było do udowodnienia

    Teoretycznie Rada Powiatu miała by kłopoty z dofinansowaniem Sądu czy
    Prokuratury. Co prawda mają prawo przekazywać środki na podwyższenie
    bezpieczeństwa na swoim terenie, ale w znanych mi przypadkach trafiało
    to do Policji, Straży Pożarnej. Przyznam, ze o dofinansowaniu Sadu, czy
    Prokuratury nie słyszałem, co nie znaczy, że coś takiego nie miało
    miejsca.