  • Data: 2005-04-06 22:18:13
    Temat: Re: Prostytucja w sadzie rejonowym w Wodzislawiu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d31ace$mm9$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > oczywiście, że nie może wydawać ustaw, bo to wyłaczna kompetencja
    sejmu
    > co nie zmienia faktu, że pochodząc z wyboru powszechnego i mając
    uprawnienia
    > lokalne do stanowienia praw lokalnych, jest w naszym systemie
    konstytucyjnym
    > "organem władzy ustawodawczej" - bo przecież nie wykonawczym(rządowym)
    czy
    > sądowym - a tu możliwości wyboru się kończą

    A gdybyśmy przyjęli, ze jest organem samorządu terytorialnego? Może byś
    zrezygnował z tego ustawodawstwa? :-) Przyjmując Twoją argumentację z
    zainteresowaniem niestety muszę stwierdzić, że w tej sprawie
    wypowiedziano się w art. 95 naszej Konstytucji. Władzę ustawodawczą w
    Rzeczypospolitej Polskiej sprawują Sejm i Senat. Nie ma tam już miejsca
    na inne organy, choć poza Sejmikiem, to kilka innych stanowić je może.

    > oczywiście, ale przecież nie pisałem o możliwościach dofinasowania
    sądu czy
    > prokuratury jako instytucji, ale możliwościach "dofinansowania"
    pracowników
    > tych instytucji jako osób fizycznych

    No, takie propozycje dość silnie zalatują korupcją. Silnie sugeruję
    zapoznanie się ze stosownymi przepisami w tym zakresie i raczej nie
    wysówanie takich propozycji. :-)

> [...]
    > bezprzetargowej po preferencyjnej cenie ustalonej decyzją rady
    gminy/powiatu
    > ( oczywiście w myśl zasady dobra wspólnego - bo dobry sędzia jest w
    powiecie
    > potrzebny)
    > i takich przykładów możliwych "dofinansowań" przez radę powiatu/gminy
    > konkretnych pracowników sądu czy prokuratury (oczywiście tych
    pożytecznych z
    > punktu widzenia radnych) można podać całą listę - wystarczy przejrzeć
    > prerogatywy rad powiatu/gminy - i okazuje się, że możliwości te są

    Znasz konkretny? Bo jak tak, to jako obywatel masz obywatelski obowiązek
    złożenia stosownego powiadomienia w tej sprawie.