  • Data: 2004-08-11 14:21:01
    Temat: Re: Prosba o wyjsnienie
    Od: VLaD <v...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie posiadam wyksztalcenia z informatyki, a jedynie umiejetnosci
    tworzenia stron, ktore sam zdobylem (samouk). Zatrudniony jestem w
    jednostce zgodnie z moim wyksztalceniem (ochrona srodowiska). Na umowie
    mam napisane, ze zostaly mi powierzone obowiazki specjalisty, nie jest
    opisany zakres obowiazkow. Moje umiejetnosci sa wykorzystywane "przy
    okazji", ze wzgledu na maly budzet.