  • Data: 2004-01-19 18:09:25
    Temat: Re: Prośba o radę w sprawie KPWG
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem tak.
    A kiedy nie będzie się podlegało? ;-))

    > Trzeba zdobyć stosowne uprawnienia. Generalnie w tym zakazie chodzi o to,
    > by porad tego typu za pieniądze mogli udzielać tylko profesjonaliści.
    No tu nie mogę się z Tobą zgodzić. Nie uważam, aby papier w postaci "Doradcy
    Inwestycyjnego" był dla Klienta gwarancją sukcesu. W tej branży nikt nie ma
    monopolu na racje - to rynek (ZAWSZE!) weryfikuje umiejętności inwestora
    (doradcy) a nie instytucja w postaci KPWG!
    Na zachodzie funkcjonuje to po ludzku i jeśli ktoś jest w te klocki
    dobry/słaby, to po prostu albo ma albo nie ma Klientów... uhhhh.

    Pozdrawiam
    Marcin