  • Data: 2009-08-25 14:47:32
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: KRZYZAK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sie, 15:55, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Są tacy co śledzą. Tobie ciężko bo to nie pasuje do Twojej teorii.

    Naprawde? Od ktorego roku sledza i w jaki sposob?

    > Głównie za sprawą prostytutek z krajów byłego ZSRR.

    Homoseksualisci w USA zarazali sie od prostytutek z "bylego ZSRR" w
    1981r?
    OIDP to ZSRR rozpadl sie 10 lat pozniej.

    > A źródło tych danych masz jakieś czy może wolisz nie szukać, bo ci się
    > teoria posypie?

    Prosze bardzo:
    http://www.tinyurl.pl?YJhYwvkw
    "Aż o 20 proc. wzrosła w Niemczech liczba zarażeń wirusem HIV w
    pierwszej połowie 2005 roku w porównaniu z pierwszym półroczem 2004 r.
    - poinformował w środę berliński Instytut im. Roberta Kocha.
    60 proc. z 1164 zarażonych w tym okresie stanowią geje. Specjaliści z
    Instytutu Kocha podkreślają, że w przypadku gejów ryzyko zarażenia się
    tym wirusem, powodującym AIDS, podwoiło się w ciągu ostatnich czterech
    lat. Najwięcej zarażeń zanotowano w wielkich miastach - Kolonii,
    Berlinie, Monachium i Frankfurcie nad Menem"

    To przyklad kraju, gdzie geje maja swoja wolnosc. Dla calej Europy,
    gdzie statystyki psuja dziwki z bylego ZSRR wskaznik wynosi 40%. A
    przypominam, ze to raptem 3% populacji.

    > Swoją drogą nie rozumiem o co Ci chodzi - wyginą, będziesz miał problem
    > z głowy.

    Chodzi mi o to, zeby dzialacze publicznie deklarujacy chec wylizania
    rowa bez zobowiazan, orgazmy z mldymi chlopcami, zabawy z grupa
    mlodych przegietych gejow trzymali sie z daleka od moich dzieci. Tylko
    tyle.