  • Data: 2009-08-25 15:41:16
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaromirD pisze:

    > Czyli według Twojego rozumowania, zachowaniem zwierząt kierują wyłącznie
    > popędy. Wobec tego wytłumacz proszę, jakie to popędy kierują homoseksualnymi
    > zachowaniami zwierząt, które wymieniłem wcześniej? A może to też zboki i
    > trzeba by je próbować nawracać lub leczyć?

    Nie ma mechanizmów idealnych, homoseksualizm, czy pedofilia mogą być
    efektem ubocznym istnienia innych zachowań. Na przykład geny powodujące
    pociąg do młodych kobiet, które jednak mogą już mieć dzieci, mogą być
    faworyzowane, ponieważ osobniki je (geny) posiadające, wykorzystują do
    rozrodu kobiety, które jeszcze nie są używane przez innych osobników
    (wydają im się za młode). Tutaj rozkład jest ciągły, a nie 0-1, zatem
    oprócz mniejszości osobników lubiących stare panie, jest większość
    lubiących młode, mniejszość lubiących bardzo młode i minimniejszość
    będąca pedofilami.

    Zachowania homoseksualne skierowane do młodzieży mogą niekiedy
    przyspieszyć ich inicjację seksualną, co będzie korzystnie wpływało na
    przekazywanie tego typu genów (chodzi o to, że osoby molestowane za
    młodu wcześniej rozpoczynają normalne życie seksualne).

    O tych, i innych teoriach można poczytać w popularnonaukowej książce
    Robina Bakera "Wojny plemników".

    --
    Liwiusz