    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <p9f7ob$ooo$4@node2.news.atman.pl> <oLFuC.81004$LL6.53102@fx09.ams1>
    <p9fa81$ooo$7@node2.news.atman.pl> <f7GuC.49898$2b7.27630@fx16.ams1>
    <p9gfhl$8pa$1@node1.news.atman.pl> <6HWuC.89466$cC7.59133@fx19.ams1>
    <5abc7748$0$1008$65785112@news.neostrada.pl>
    <r2%uC.161554$QG4.25600@fx23.ams1> <p9hvj7$854$1@node2.news.atman.pl>
    <xUfvC.94168$VW3.4296@fx18.ams1> <p9kf4s$he1$1@node2.news.atman.pl>
    <5abe55c4$0$1007$65785112@news.neostrada.pl>
    <p9luhf$rl6$2@node2.news.atman.pl>
    <5abea800$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
    <p9mve8$r6u$1@node2.news.atman.pl>
    <5abf2e3a$0$1000$65785112@news.neostrada.pl>
    <p9nb2j$rgh$2@node2.news.atman.pl> <OvXvC.104663$LL6.92985@fx09.ams1>
    <p9pttn$f7t$3@node2.news.atman.pl> <YefwC.79188$Ej6.76230@fx11.ams1>
    <p9sivn$qf$1@node1.news.atman.pl> <o%zwC.138975$Ze5.114193@fx17.ams1>
    <p9v819$alb$1@node2.news.atman.pl> <HAFwC.59374$fT5.51749@fx01.ams1>
    <pa07lp$66u$3@node2.news.atman.pl>
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Tue, 3 Apr 2018 19:01:00 +0200

    W dniu 2018-04-03 o 17:47, Shrek pisze:

    > Wystarczającym "kompromisem" jest to, że ten przepis został uznany
    > (przez fasadowy przypomnijmy) trybunał za niekonstytucyjny i przez okres
    > przejściowy jeszcze obowiązuje. Ale to jak widać dla kulsonów mało i mam
    > jeszcze pozwalać się obmacywać na mrozie?
    >
    > I jakiż to racjonalny do bólu powód za tym stoi? Że szukają tam roweru?
    > No daj spokój. Jedyny racjonalny powód żeby im ustąpić, to że mogą ci
    > przywalić pałą, ale wracamy znów do tego czym rożni się policant od
    > dresa. Więc skoro zasadne staje się takie pytanie, to pojawia się
> [...]

    W moim przypadku:
    Wiedzieli w którą stronę. w zimie przy padajcym śniegu pojechał
    złodziej, który wylamał kratę. Nie pojechali za nim.
    Na rowerze mojej córki jeździł potem parę lat "sąsiad" żul. Jeździł
    dopóki nie stało mu sie coś ze łbem, zabrało go pogotowie z domu. Wrócił
    ze szpitala i był ogolony na łyso. Widocznie z tą łysocią nie mógł się
    pogodzić i był w tym czasie potulny jak baranek (dopóki mu kudły nie
    odrosły). Na rowerze już nie jeździł i pewnie za flaszkę oddał innemu
    sąsiadowi wynajmującemu w tym bloku mieszkanie. Rama już była zmieniona
    na pierwotną, czyli na fioletowawą. Numer ramy był oczywiście zlikwidowany.
    Tym złodziejem jeżdżącym na rowerze mojej córki był ojciec miłego i
    dobrego chłopaka-sobowtóra RAMBO.
    Żul jeżdżący na rowerze mojej córki już zdechł, jego żona też łobuzica
    parę lat wcześniej, więc mogę już o tym spokojnie napisać.

    --
    animka