  • Data: 2018-03-29 08:03:17
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj nie znasz mnie. Wcale nie przechodzę. Po prostu nie przyjmuję postawy
    > konfrontacyjnej

    Ale co jest postawą konfrontacyjną? Jazda na rowerze (w zimę to już
    wogole), powrót komunikacją miejską w stanie wskazującym z imprezy,
    spacerowanie w okolicach miesięcznic czy budynku parlamentu, branie
    udziału w legalnej demonstracji? Gdzie postawisz granicę w której
    korzystanie ze swoich praw jest już postawą konfrontacyjną i uzasadnia
    naciąganie prawa (a w zasadzie łamanie, bo istnieje pojęcie nadużycia
    uprawnień i zdaje się grozi za to 3 lata)?

    > Nie kopie się z koniami w sytuacji gdy
    > to kompletnie nic nie da, szczególnie gdy można zrobić coś później
    > (jesli zaistnieje taka potrzeba).

    Możesz się pochwalić taką skuteczną interwencją poźniej (w sumie w
    trakcie też)? Bo widzisz - nawet prokurator jest za cienki, żeby chociaż
    uprawdopodobnić, że tortury zakończone zgonem spełniają przesłanki do
    aktu oskarżenia o nieumyślne spowodowanie śmierci. Więc z całym
    szacunkiem, ale swoje możliwości przeceniasz.

    Shrek