  • Data: 2004-07-02 11:17:21
    Temat: Re: Programy komputerowe - faktura jest, licencji brak.
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/2/2004 12:44 PM, Arek wrote:

    > Dnia 2004-07-02 12:33, Catbert rzecze:
    > [..]

    > Ale co to prawdopodobieństwo ma do rzeczy!?

    Prawdopodobieństwo, że ktoś korzysta z softu, do którego mam jedynie
    płyte instalacyjną jest duże, pozosytałych - nikłe - kontrola
    koncentruje się na prawdopodobnych zdarzeniach - a nie na wszystkich
    hipotetycznie mozliwych, chociażby.

    > A jak to udowodnią? Mają faktury?

    Watpię, by "kontrol" interesowało, czy wliczyłem zegarek i podpaski
    sekretarki w koszty - nie będzie potrzeby dowodu.

    > Nie ma problemu zrobić kopie DVD jak sam to zauważasz.

    Yes Sir, ale wtedy nie ma sytuacji, że ktoś ma legalny DVD, a ja tylko
    fakturę i kopię.

    > Skoro pisał "licencji brak" to jakie wg Ciebie jeszcze ustawy mógł mieć
    > na myśli,
    > albo jakie go tyczą?

    Hint: nabycie od nieuprawnionego, wada prawna, etc.

    > To Ty go wymieniłeś.

    Pytałeś, więc wymieniłem.

    > Jakim niby zdarzeniem gospodarczym i jakich konsekwencji?

    Coś taki dociekliwy? Np. wykonuje projekty za pomocą Autocad'a lub ma
    serwer z kosztownym oprogramowaniem i ma tylko płytkę - jedynie
    półgłówek nie dostrzeże braku w ewidencji. Gdzie i jako co ma ten
    program wpisany? Wybacz, ale to elementarz.

    Pzdr: Catbert