  • Data: 2006-03-19 16:41:39
    Temat: Re: Profesjonalna Pomoc Prawna
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli w ciągu ostatnich 10 lat zostałeś poszkodowany w wypadku jako
    > kierowca, pasażer, pieszy, rowerzysta, straciłeś Bliską Osobę a zakład
    > ubezpieczeń odmówił wypłaty należnego Ci odszkodowania lub je zaniżył mogę
    > Ci pomoc. Całkowity brak opłat do czasu pomyślnego zakonczenia Twojej
    > sprawy. Nie zwlekaj. Czas działa na Twoja niekorzyść. Powiadom znajomych,
    > którzy maja taki problem. Wojewodztwo zachodniopomorskie i wielkopolskie

    No właśnie ..... kwalifikuję się w większości do tych punktów.
    i co w związku z tym ????
    Czas ucieka

    pozdrawiam
    fart

    uczestniczyłem w wypadku zbiorczym

    znajomych powiadomiłem ... odpowiedzieli mi, że mi nogi z dupy powyrywają,
    jak będę z takimi jak Ty korespondował ... czy taka groźba też podlega temu
    co napisałeś??????
    ahaaaa i napisz jaka to kasa będzie dla mnie ....