  • 1. Data: 2006-03-19 10:20:00
    Temat: Profesjonalna Pomoc Prawna
    Od: "AndrzejK" <a...@w...pl>

    Jeśli w ciągu ostatnich 10 lat zostałeś poszkodowany w wypadku jako
    kierowca, pasażer, pieszy, rowerzysta, straciłeś Bliską Osobę a zakład
    ubezpieczeń odmówił wypłaty należnego Ci odszkodowania lub je zaniżył mogę
    Ci pomoc. Całkowity brak opłat do czasu pomyślnego zakonczenia Twojej
    sprawy. Nie zwlekaj. Czas działa na Twoja niekorzyść. Powiadom znajomych,
    którzy maja taki problem. Wojewodztwo zachodniopomorskie i wielkopolskie

  • 2. Data: 2006-03-19 16:41:39
    Temat: Re: Profesjonalna Pomoc Prawna
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > którzy maja taki problem. Wojewodztwo zachodniopomorskie i wielkopolskie

    No właśnie ..... kwalifikuję się w większości do tych punktów.
    i co w związku z tym ????
    Czas ucieka

    pozdrawiam
    fart

    uczestniczyłem w wypadku zbiorczym

    znajomych powiadomiłem ... odpowiedzieli mi, że mi nogi z dupy powyrywają,
    jak będę z takimi jak Ty korespondował ... czy taka groźba też podlega temu
    co napisałeś??????
    ahaaaa i napisz jaka to kasa będzie dla mnie ....