  • Data: 2002-08-02 11:20:39
    Temat: Re: Problemy z lokatorem
    Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...) nie płaci rachunków za prąd, wodę, czynsz itd.
    > Dodatkowo nigdy nie można go zastać, żeby z nim porozmawiać. Jak już ma się
    > to szczęście, to on oczywiście obiecuje, że jeszcze kilka dni... i trwa to
    > już kilka miesięcy, a moja znajoma płaci za życie jakiegoś pasożyta.
    > Jak można takiego delikwenta usunąć z mieszkania?
    > Czy można wymienić zamki w mieszkaniu (...)
    > Pozdrawiam
    > Rafi

    Witam serdecznie!
    No to masz problem! Ja miałem kiedyś podobną sytuację- facet przestał płacić
    unikał mnie jak ognia. Gdy niezapłacone rachunkiprzekroczyły kaucję którą
    mi zapłacił- zadzwoniłem do niego oststni raz! Oczywiście powiedział, że prze-
    lew tuż, tuż i takie tam stare śpiwki. Dostał termin trzech dni celem uregu-
    lowania wszystkich zaległości. Po tym terminie wymieniłem zamki w drzwiach .
    Facet do tej pory się nie pokazał, Nie "opłacało" mu się nawet wykupić swoje
    rzeczy( zresztą- sprzedałem je już). Naprawdę nie miało znaczenia czy byłby
    wtedy w domu czy też nie.
    Oczywiście zrobisz jak zechcesz. Pamiętaj tylko, że to Ty nie możesz wejść(!)
    do własnego domu. Czy to jest normalne??? Im dłużej tym gorzej.Pawnie wielu
    z Was tego nie pochwali bo wiem, że to nie jest zgodne z prawem,- ale to jest
    w chwili obecnej najszybsze i najskuteczniejsze rozwiązanie tego problemu.
    Decyzja należy jednak do CIebie.

    Powodzenia
    Marek