eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro. › Re: Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!polsl.pl!not-for-mail
    From: Jakub Kuźma <a...@...stop.ce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro.
    Date: Sun, 10 Dec 2006 00:39:57 +0100
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 21
    Message-ID: <elfhfv$r0e$1@polsl.pl>
    References: <elf6hq$mvm$1@polsl.pl> <0...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc169-194.ondraszek.ds.polsl.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.pl 1165707584 27662 157.158.169.194 (9 Dec 2006 23:39:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Dec 2006 23:39:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (X11/20061117)
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:432189
    [ ukryj nagłówki ]

    Budzik wrote:
    > biorac pod uwage wielkosc sprzedazy zakładam ze gosc prowadzi DG.
    > Jezeli nie prowadzi to postrasz go US czy UKSem - nie wiem kto przeprowadza
    > takie kotrole.
    > Zakładam jednak ze DG prowadzi (nawet jak nie ma jej zarejestrowanej) w
    > zwiazku z tym masz mozliwosc odstapienia od umowy w ciagu xxx dni.
    > xxx zalezy od tego czy zostałes poindformowany o tym zemasz 7 dni na
    > ewentualna rezygnacje, jezeli tak to rzeczywiscie miałes 7 dni i wtedy
    > pozstaje juz tylko reklamacja (gwarancja), jezeli nie zostałes
    > poinformowany o tych 7 dniach to masz 30 dni na ewentualny zwrot towaru bez
    > tłumaczenia sprzedawcy, dlaczego rezygnujesz.
    > Tylko wgraj taki soft, jaki był gdy dostałęs odtwarzacz.

    Udało mi się dotrzeć do jakiegoś PDFa z tą ustawą. Pisało w niej nawet o
    3 miesięcznym terminie, jeśli nie zostałem poinformowany. Oczywiście nie
    zostałem poinformowany o tym fakcie, więc w poniedziałek wysyłam sprzęt
    i zażądam zwrotu pieniędzy. Po czyjej stronie leży opłacenie kosztów
    przesyłki (16 zł w jedną stronę)?

    --
    q o o b a a ( a t ) g m a i l ( d o t ) c o m

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1