  • Data: 2006-12-10 10:52:43
    Temat: Re: Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro.
    Od: Jakub Kuźma <a...@...stop.ce> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:
    > Zlituję się, bo widzę że nikt nie ma już cierpliwości odpowiadać w kółko
    > na te same podstawowe pytania: weź otwórz groups.google.pl (google to
    > takie narzędzie sieciowe które potrafi wyszukiwać różne przydatne
    > informacje, ale mało osób o tym wie i lepiej nie podawaj tego dalej bo
    > jeszcze zamkną). Tam wpisz mu "niezgodność z umową" i "zwrot towaru" i
    > zobacz co się wyświetli.

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź na moje pytanie. Zasugeruję tylko
    jedną rzecz - jeśli zadane przeze mnie pytanie tak często się powtarza,
    to może wartałoby umieścić takowe (wraz z odpowiedzią) na jakimś
    grupowym FAQ. Oszczędziłoby to także Twoje nerwy.
    Druga sprawa jest taka, że to wspaniałe narzędzie sieciowe, o którym
    mówiłeś zwraca w każdym poście inną odpowiedź na powyższe pytanie.
    Niektórzy piszą o 10 dniach, niektórzy o 3 miesiącach... Znalazłem tylko
    jeden post, który odwołał się do jakiejś konkretnej ustawy.

    Pozdrawiam i dziękuję za okazaną mi litość.

    --
    q o o b a a ( a t ) g m a i l ( d o t ) c o m