  • Data: 2006-12-10 11:52:01
    Temat: Re: Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.12.2006 Jakub Kuźma <a...@...stop.ce> napisał/a:
    > Dzięki za wyczerpującą odpowiedź na moje pytanie. Zasugeruję tylko
    > jedną rzecz - jeśli zadane przeze mnie pytanie tak często się powtarza,
    > to może wartałoby umieścić takowe (wraz z odpowiedzią) na jakimś
    > grupowym FAQ. Oszczędziłoby to także Twoje nerwy.

    To nie ma sensu z dokładnie takich samych przyczyn jakich nie ma sensu
    istnienie googla w kontekscie udostępniania przez niego archiwów na
    potrzeby zadających podstawowe pytania - znakomita większość z nich i tak
    tam nie poszuka.

    > Druga sprawa jest taka, że to wspaniałe narzędzie sieciowe, o którym
    > mówiłeś zwraca w każdym poście inną odpowiedź na powyższe pytanie.
    > Niektórzy piszą o 10 dniach, niektórzy o 3 miesiącach... Znalazłem tylko
    > jeden post, który odwołał się do jakiejś konkretnej ustawy.

    Oba terminy są prawdziwe. 10 dni, jeśli zostałeś poinformowany przez
    sprzedawce o możliwości odstąpienia od umowy, 3 miesiące, jeśli nie.

    Warunek zwrotów w tym trybie: kupiłeś od przedsiębiorcy. Koszty przesyłki
    przy zwrocie ponosisz Ty.

    Inne poza googlem przydatne miejsce:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl

    --