eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
  • Data: 2010-10-06 17:37:29
    Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 10/6/2010 2:30 AM, niusy.pl wrote:
    >
    > Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    >
    >>> Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
    >>> powinno być traktowane?
    >>
    >> ten przepis o 10 dniach wynika stad, ze kupujac przez internet nie
    >> miales mozliwosci zapoznac sie z towarem.
    >>
    >> odbierajac towar osobiscie w siedzibie/magazynie firmy miales
    >> mozliwosc zapoznania sie ze sprzetem (w takim smaym stopniu, jak w
    >> zwyklym sklepie) wiec przepis o 10 dniach odpada.
    >
    > Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.

    kupił w sklepie. tam zapłacił i tam odebrał.
    przez internet zlecił tylko dostarczenie egzemplarza do konkretnego
    sklepu, zeby mógł tam pójść i go kupić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1