eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
  • Data: 2010-10-06 20:13:40
    Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Oct 2010 05:53:28 -0700 (PDT), maxknowledge
    <m...@g...com> wrote:

    >Napisałem, że posiadam kopię zapasową strony i jak nie przyjmą zwrotu,
    >to skorzystam z depozytu sądowego przy sprawie, która chcę założyć.
    >Otrzymałem potem odpowiedź:
    >
    >RE : Dotyczy produktu nr 323235
    >Treść:
    >Witam, prosze przedstawic kopie zapasowa oferty z ddr3, na
    >podstawionego dokumentu przyjmiemy zwrot.
    >
    >Wysłałem kopię zapisaną w firefoxie, spakowaną programem winrar. Nie
    >wiem co teraz zrobić, jak mi jej nie uznają.

    wiesz, w sadzie taki dowod moze byc latwo obalony - kopia
    strony/wydruk potwierdzny przez notariusza to jest dowod.
    a tak, to zawsze moga sie bronic ze mogles zapisac strone i dowolnie
    ja zmodyfikowac.
    ale fakt ze sklep dla swietego spokoju moze pojsc ci na reke

    pozdarwiam,
    Cyb