eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umowš (morele.net)
  • Data: 2010-10-08 09:09:30
    Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umowš (morele.net)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    >
    >>Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.
    >
    > zdefiniuj co oznacza "kupil".
    > bo jak na razie przez internet to co najwyzej zamowil, odebral
    > osobiscie w siedzibie/oddziale firmy i zaplacil tez w
    > siedzibie/oddziale firmy.

    No i co z tego ? Ważne gdzie odbyła się transakcja i to nie według
    regulaminu, bo może poza regulaminem została dokonana (hipotetycznie).
    Zamówienie, potwierdzenie. To jest zwykle zawarcie zobowiązującej umowy
    kupna-sprzedaży. Tutaj istotnie regulamin jest tak sformuowany, że wskazuje
    na to, że umowa została zawarta w przedsiębiorstwie, ale bynajmniej nie
    dlatego, że tam odebrano i zapłacono tylko z tego regulaminu z którym
    klient mógł zapoznać się nim kupował.

    >
    > jak w skelpie stacjonarnym chce kupic cos, czego w danej chwili nie
    > maja i musza dla mnie sciagnac, to tez jest to sprzeadz "zdalna"?

    To jest ściąganie towaru. Nijak ma się do zawierania umowy kupna-sprzedaży

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1