  • Data: 2008-03-22 06:49:54
    Temat: Re: Problem ze szkola
    Od: Jan Nepomucen <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 21 Mar 2008 21:47:39 -0500, witek napisał(a):

    > Zgadza się. Po prostu należy ewentualnie mieć na uwadze konieczność
    > zapłaty za cały semestr, który sie niezaliczyło. natomiast nie za
    > następne. W grę wchodzi jeszcze pod uwagę okres przedawnienia, żeby nie
    > było, że po 15 latach sobie szkoła przypomina.

    Witam,

    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

    Jeśli chodzi o WKU to sie nie obawiam, bo co prawda zaświadczenie od nich
    dostałem, a go nie złożyłem także im je po prostu oddam.

    Przejrzę ten regulamin pod kątem skreślenia z listy uczniów z powodu
    niskiej frekwencji i zobaczymy, może uda się coś wynegocjować.

    --
    pozdr