  • Data: 2008-03-24 08:16:07
    Temat: Re: Problem ze szkola
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po czym wnosisz, ze chce oszukać? Po tym, że szukam argumentów, które
    > zwolniłyby mnie z tej opłaty?
    > Szkoła poniosła 'koszt' przyjęcia mnie, ale imho został on pokryty z
    > wpisowego i opłaty za pierwszy miesiąc nauki.

    Poniosła i ponosi koszt nadal trzymając miejsce dla ciebie. Opłacają
    wykładowców, sale itd.
    Sam koszt przyjęcia to pewnie faktycznie został pokryty z "wpisowego".

    Nie napisałeś ile to jest ten "jakiś czas temu". Bo równie dobrze mogłeś
    zapisać się w 2007 roku - i masz w plecy jeden semestr a równie dobrze
    możesz unikać szkoły kilka lat.
    Poza tym nie znamy regulaminu szkoły bo jeżeli jest to szkoła płatna to
    regulamin może być tak skonstruowany, żeby cie nie skraślali dokąd się sam
    nie wypiszesz.

    --
    PawełJ