eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z zakupem w dużej sieci RTV › Re: Problem z zakupem w dużej sieci RTV
  • Data: 2010-01-18 00:20:27
    Temat: Re: Problem z zakupem w dużej sieci RTV
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-01-17, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > SzalonyKapelusznik wrote:
    >> To ciekawe. Bo wedlug prawa nawet jak sprzedawca kiwnie glowa na
    >> pytanie "telewizor jest full HD?" to wprowadzil klienta w blad. I to
    >> on ma udowodnic ze nic takiego nie mialo miejsca, nie klient.
    > A ty kiwnałeś głową, jak się pytałem czy dzisiaj oddasz mi 1000 zł,
    > które pożyczyłeś miesiąc temu.
    > I teraz masz udowodnić, że nic takiego nie miało miejsca.

    Nie, bo tu mamy akurat wyłącznie przepisy ogólne czyli art. 6 kc. W
    przypadku reklamacji z "tyt. niezgodności" jest natomiast przepis
    szczególny i on nakłada taki obowiązek na sprzedawce. Zresztą ciekawi
    mnie jak daleko można z tego typu idotyzmami się posunąć.... Ktoś kiedyś
    argumentował, że jednak przy wysyłce towaru sprzedawca powinien być w
    stanie uprawdopodobnić, że np. nie był on (towar, nie sprzedawca)
    połamany i to da się powiedzmy zdroworozsądkowo jeszcze zrobić, ale tu,
    to chyba trzeba by jakiś 24h/7 monitoring z fonią czy cholera wie co...

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1