  • Data: 2010-01-18 12:21:45
    Temat: Re: Problem z zakupem w dużej sieci RTV
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-18 11:36, ChrissP. pisze:

    > Np w UK. Jest to siedem dni, a niektóre sklepy (np. Argos) akceptują
    > nawet 14.

    tylko tam widać żyją normalni ludzie. Polak ma inną mentalność i jak
    były takie przepisy, to kwitły akcje w stylu ,,pożyczę sobie grzejnik na
    łykend, bo zimno przyszło za oknami''. A to było 3 dni. Przy
    wspomnianych przez ciebie 2 tygodniach pożyczanie by kwitło w pełni.
    Ba! Grzejnik to detal! Ale droższy sprzęt? Np. kamera? Mam zlecenie na
    film, lecę do sklepu, pożyczam sprzęt za 10 tysięcy, robię zlecenie i za
    14 dni oddaję.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek