  • Data: 2010-01-18 15:29:27
    Temat: Re: Problem z zakupem w dużej sieci RTV
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hj1i6h$a07$1@news.interia.pl...

    > tylko tam widać żyją normalni ludzie. Polak ma inną mentalność i jak
    > były takie przepisy, to kwitły akcje w stylu ,,pożyczę sobie grzejnik na
    > łykend, bo zimno przyszło za oknami''. A to było 3 dni. Przy
    > wspomnianych przez ciebie 2 tygodniach pożyczanie by kwitło w pełni.
    > Ba! Grzejnik to detal! Ale droższy sprzęt? Np. kamera? Mam zlecenie na
    > film, lecę do sklepu, pożyczam sprzęt za 10 tysięcy, robię zlecenie i za
    > 14 dni oddaję.

    Nie zgodze sie z toba, Po pierwsze, nie sadze by wiekszosc polakow nie
    wiedzialo do czego sa sklepy po drugie, w sklepie byl by towar wylacznie
    najlepszego gatunku,
    Co do przykladu: by ta kamere "pozyczyc" trzeba zamrozic te 10 000zl... a
    jak upuscisz kamere...
    Poza tym sa pewne oboszczenia przy sprzecie dorgim, glownie po to by
    wyeliminowac tak zwane "podkladki" niestety glownie stosowane przez polakow
    w UK.
    Kupowali np. telewizory bardzo drogie, wyminiali srodek i odawali. Teraz by
    oddac taka kamere jak piszesz za 10 000zl poczekasz na zwrot kasy az
    eksperci sprawdza, czy nie zostalo wymieninione cos w srodku, moze to
    potrwac nawet i kilka tygodni. Ale po sprawdzeniu, ze wszystko jest ok a ty
    jako klient po prostu sie rozmysliles z zakupu, kasa zostaje ci oddana.