  • Data: 2002-08-05 13:56:28
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Czy teraz, Haniu, rozumiesz?

    Teraz to ci powiem - widzialy galy co braly. jedyna pralka jaka widziales
    miala rysę i byla przeceniona. Nie widziales tej drugiej. Nie wiesz więc w
    jakim byla stanie. Brak opakowania niekoniecznie jest wadą, zwlaszcza w
    przypadku towaru przecenionego o 25%.

    > Przeczytaj co pisalem wczesniej. Ten towar nie byl przeceniony z POWODU
    WAD.

    Czytalam o pralce z rysą. Drugiej nie widziales wiec ani Ty ani ja nie
    mozemy sie na ten temat wypowiadac.

    > A dostalem
    > rozpakowany szmelc.

    To ze rozpakowany nie znaczy szmelc. jesli pralka byla ostatnia to po prostu
    mogla tkwic gdzies na wystawie a w takiej sytuacji nie sadze aby tkwila tam
    zapakowana. roznica 600 zl powinna Ci wynagrodzic stratę moralną wynikająca
    z faktu, ze nie otrzymales streropianu i folii, która moglbys osobiscie
    wyrzucic do smietnika

    > Zaznaczam, ze
    > jesli masz zamiar kontynuowac w tonie ironicznym to daruj sobie odpowiedz.

    Mimo szczerych chęci nie mogę ani zmienic tonu ani sobie darowac tym
    bardziej, ze jesli pralka jak mówisz byla wolna od wad to gardlowanie o
    opakowanie, ktore jest ci do niczego niepotrzebne przy jednoczesnym upuscie
    600 zlotych jest dla mnie zabawnym pieniactwem:-)))

    Poza tym uzywasz okreslenia "szmelc" a tak naprawde to pralka, ktorą Ci
    dostarczono mogla byc i zapewne byla fabrycznie nowa ( Geant raczej nie
    sprzedaje uzywanych rzeczy). Zamiast histeryzowac nalezalo towar obejrzec -
    jesli bylby w stanie idealnym to przyjac i uzywac:-)))

    HaNkA IrONiCzNa