  • Data: 2002-08-05 14:41:19
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A przywieziono mi nie te, tylko ta z
    > wystawki, rozpakowana.

    Taak? Tę z rysą? Pierwszy raz o tym piszesz. Wydawalo mi się ze odeslales
    nie ogladajac bo zirytowal Cię fakt, ze pralka nie miala opakowania:-))))))
    Slowem nie wspomniales ze na tej dostarczonej zauwazyłes tę samą rysę co na
    tej w sklepie:-))))

    > Czy ty myslisz nad tym co czytasz czy w ogole nie?

    Wyciagam wnioski z tego co piszesz, wiec skup się na tym co piszesz:-)))))

    > TRZY OSOBY zapewnily mnie ze dostane nie te z wystawki

    A wiesz która dostales?:-)) Miala tę rysę czy nie?;-) No i co jest na
    umowie? Ze ma byc zaplombowana i opatrzona certyfikatem autentycznosci?
    Zacytuj nam tę umowe a nie motaj:-)) Poza tym obiecanki -cacanki...:-)))

    > kierowcy kazali mi wcisnac te rozpakowana.

    Kierowca zaczął robic jako akwizytor?:-)) Mi sie naiwnej wydawalo do tej
    pory, ze kierowca po prostu dowozi pod okreslony adres i ma głeboko w nosie
    co i komu bo nie nalezy to do jego obowiazkow i nie za to mu placą. A jak
    zaczałes sie rzucac to Ci powiedzial dla swietego spokoju ze on nie chcial
    (sic!) i mu kazali:-)) Wyobrazasz sobie zeby pracownik odmówil dostarczenia
    towaru bo mu sie nie podoba?:-))

    > Czy dociera do ciebie co pisze?

    Do Ciebie najwyrazniej jednak nie:-))))

    > Opakowan od sprzetu nie wyrzuca sie. Zaden serwis nie uzna reklamacji
    jesli
    > dostarczysz produkt BEZ OPAKOWANIA FABRYCZNEGO. Prosze, nie wypowiadaj sie
    > wiecej jesli nie masz o czyms pojecia.

    Otóz mam pojęcie bo tak się sklada ze kupowalam pralkę w Geancie. Kupowalam
    rowniez kuchenkę gazowo-elektryczna. Za kazdym razem pytalam producenta czy
    mam przechowywac opakowania i za kazdym razem otrzymywalam odpowiedz
    przeczącą. Nikt nie kaze Ci trzymac sterty kartonow i folii przez caly czas
    trwania gwarancji. No chyba ze jestes hobbystą i masz specjalnie wydzielone
    pomieszczenie na takie "pamiątki".

    >Serdecznie dziekuje za glupkowate uwagi

    Takie uwagi, jaka treśc zagadnienia:-))

    > tylko dlatego dostali
    > gotowke do reki z gory ze obiecali NIE ROZPAKOWANA.

    No popatrz. A ja myslalam ze dlatego, ze zawarles z nimi umowę kupna
    sprzedazy i jednym z warunkow tej umowy bylo uiszczenie przez Ciebie oplaty
    za towar. W Geancie placi się tylko za towar, ktory obiecuja
    nierozpakowany?:-)) To ja poproszę parę rozpakowanych jesli są za
    darmo:-))))

    > Nie dotykana i przeceniona tylko dlatego ze nie mogli
    > jej sprzedac bo byla za droga i nie bylo chetnych (

    A mozna bedzie na nia popatrzec?:-))). Poza tym informacja, ze przeceniaja
    bo byla za droga i pies z kulawa noga jej nie chcial kupic, troszkę nie
    koresponduje z faktem, ze pralka z widoczna wada (rysa) rowniez byla
    przeceniona. Skoro Twoja idealna, nie dotykana i fabrycznie nowa miala
    kosztowac -600zl, to taka wydotykana i z rysą powinna byc chociaz troszkę
    tansza. Nie sadzisz drogi Sherlocku?;-))))))

    HaNkA UbAWiOnA