  • Data: 2004-12-07 09:42:24
    Temat: Re: Problem z...tesciami
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5d7a.00001c15.41b573a6@newsgate.onet.pl...

    > Będzie to samo, tylko w drugą stronę.

    Jak to samo? Jezeli sie sam wyprowadzi, a zona zostanie z tesciami?

    > Duże koszty.

    To zalezy dla kogo. Ostatnio wymienialismy licznik wody za chyba 50 zł.
    Mysle ze ten koszt w sumie to okolo 200 zł z rurkami i potem spokój.

    > Lepiej termę przepływową na siłę.

    No na przyklad.

    > Ożenić się z Japonką. Będziesz miał teściów 11 tys. kilometrów dalej i nie
    > będziesz rozumiał ich dziamgotania, jeśli zdecydują się na wizytację :).

    To nie takie proste ożenić się z Japonką, gdy nie ma się na założenie dwóch
    liczników wody w domu tesciów :)
    koszt założenia liczników wody powiedzmy no 300 zł, a bilet w promocji z
    Japonii powrotny 3 miesieczny PEX kosztowal mnie około 4.000 zł JAL/KLM, lub
    LOT/FINNAIR, kiedy przyjechalem do Polski na wakacyjny urlop. Na Hawaje
    bilet powrotny byl trzy razy tanszy, starczyloby jeszcze na fajne wakacje,
    ale jak sie ma rodzine.. no to wiadomo...czlowieka ciagnie do swoich.

    Japończycy za moje bilety w jedną strone z Katowic do Japonii i z Japonii do
    Katowic (poniewaz nie ma biletów na powrót za dwa lata) zaplacili w sumie
    15.000 zł Lufthansie. Bilety w jedna strone sa zwykle drozsze, no i zalezy
    jakimi liniami sie leci. Od Polaków nie dostałem nawet na bilet na autobus
    do lotniska :).

    Sam bilet lotniczy nie gwarantuje jeszcze powodzenia w poszukiwaniu zony.
    Japonki, zwlaszcza te piekne sa bardzo niedostepne i trudno z nimi zamienic
    kilka slow prywatnie, nawet gdy sie zna japonski.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.