  • Data: 2004-11-03 22:35:00
    Temat: Re: Problem z salonem Citroena i leasingiem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrncoigp6.sgc.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    Przy tych leasingach mają tak zakręcone praktyki, że akurat ta opisana przez
    Ciebie mnie nie dziwi. Spotkałem się z tym. Po prostu dopilnuj, by do
    dowodzie KP było dokładnie napisane za co i na jakich warunkach mają zwrócić
    i komu.

    Panienka w salonie z reguły działa jako przedstawiciel firmy leasingowej -
    mają umowy-zlecenie. A zatem w sumie może Ci ten KP wystawić w imieniu
    leasingodawcy i tak powinno to wyglądać. Albo salon przedstawi upoważnienie
    do przyjęcia w ich imieniu tej kwoty i wówczas sam może pokwitować.

    Tak powinno być na KP - że to jest wplata do EFL-u. Wówczas się sprawa
    rozwiązuje i droga do kompensaty otwarta. Na wszelki wypadek ja bym puścił
    faks do EFL z zapytaniem, czy wiedzą o tym, że salon w ich imieniu owe 2.000
    zł przyjmuje i wyrażają na to zgodę.

    Taka ostrożność moim zdaniem w tej sytuacji będzie wystarczająca. dalej bym
    nie walczył, bo przecież Ty ich nie masz prawa uczyć tylko kupić u nich
    samochód.