eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancja (?) › Re: Problem z gwarancja (?)
  • Data: 2005-03-27 06:56:41
    Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
    Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Kowalczyk napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina Viper Eco
    > - dalem za niego ~5000zl.
    > I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
    > powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
    > tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo to, bo
    > znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym tygodniu
    > i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w pozycji non stop
    > wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po jakims czasie zaczyna
    > funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
    > 1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach typu
    > bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
    > eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
    > trzymala dobre 1.5h)
    >
    > I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
    > najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily sie w
    > okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?
    >
    > Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic nie
    > mozna na nim zrobic....
    No to witam klubie :(
    Przerabialem takie cos ostatnio osobiscie.
    Zajdz sobie na strone www.federacja-konsumentow.org.pl i tam znajdz
    kontakt do jednego z klubow w twojej okolicy. Tam doradza ci
    profesjonalisci.
    Poczytaj sobie strone inspekcji handlowej np. www.ih.katowice.pl
    Generalnie ja bym wystosowal pismo do sprzedawcy w ktorym powolywal bym
    sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy art. 8 .ust 1-4
    (na stronie federacji jest tekst)
    Tam jest napisane ze jesli wymiana albo naprawa sprawia duze klopoty
    klientowi to moze odstapic od umowy.
    W pismie dobrze jest zaznaczyc ze jestes sklonny zgodzic sie na wymiane
    sprzetu na sprzet innej firmy (tu sobie wymien cos w zblizonej cenie).
    Nie jestem prawnikiem ale sadze ze w sadzie (tak do tego moze dojsc)
    przedstawisz karte gwarancyjna z wieloma adnotacjami (mam nadzieje ze
    takowe tam sa ) i takie pisemko ze "do konca chciales isc na ugode" to
    masz wieksze szanse na wygrana.
    Powodzenia!

    --
    Lukasz Sczygiel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1