eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancja (?)Re: Problem z gwarancja (?)
  • Data: 2005-03-27 06:57:45
    Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
    Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lukasz Sczygiel napisał(a):
    > Marcin Kowalczyk napisał(a):
    >
    >> Witam,
    >>
    >> Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina
    >> Viper Eco
    >> - dalem za niego ~5000zl.
    >> I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
    >> powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
    >> tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo
    >> to, bo
    >> znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym
    >> tygodniu i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w
    >> pozycji non stop wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po
    >> jakims czasie zaczyna funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
    >> 1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach
    >> typu bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
    >> eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
    >> trzymala dobre 1.5h)
    >>
    >> I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
    >> najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily
    >> sie w okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?
    >>
    >> Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic
    >> nie mozna na nim zrobic....
    >
    > No to witam klubie :(
    > Przerabialem takie cos ostatnio osobiscie.
    > Zajdz sobie na strone www.federacja-konsumentow.org.pl i tam znajdz
    > kontakt do jednego z klubow w twojej okolicy. Tam doradza ci
    > profesjonalisci.
    > Poczytaj sobie strone inspekcji handlowej np. www.ih.katowice.pl
    > Generalnie ja bym wystosowal pismo do sprzedawcy w ktorym powolywal bym
    > sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy art. 8 .ust 1-4
    > (na stronie federacji jest tekst)
    > Tam jest napisane ze jesli wymiana albo naprawa sprawia duze klopoty
    > klientowi to moze odstapic od umowy.
    > W pismie dobrze jest zaznaczyc ze jestes sklonny zgodzic sie na wymiane
    > sprzetu na sprzet innej firmy (tu sobie wymien cos w zblizonej cenie).
    > Nie jestem prawnikiem ale sadze ze w sadzie (tak do tego moze dojsc)
    > przedstawisz karte gwarancyjna z wieloma adnotacjami (mam nadzieje ze
    > takowe tam sa ) i takie pisemko ze "do konca chciales isc na ugode" to
    > masz wieksze szanse na wygrana.
    > Powodzenia!
    >
    A i jeszcze jedno: sprawdz sobie memorki memtestem. Moje wczoraj padly...

    --
    Lukasz Sczygiel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1