eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z bankiem - jak walczyć? › Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
  • Data: 2010-05-12 12:46:08
    Temat: Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-05-12 14:17, Gray pisze:

    >>> Banki nie wysyłają monitów bo mają burdel, ale dlatego, że nie
    >>> zaksięgowały wpłaty w terminie.
    >>
    >> Nie mają wehikułów czasu.
    >>
    >> Jak można najpierw zaksięgować, potem wysłać monit a na koniec
    >> zapłacić? :(
    >
    > Przeczytaj pierwszy post nie ostatni to będziesz wiedział. Najlepiej ze
    > zrozumieniem. Pieniądze zostały wysłane po terminie, a monit DOTARŁ po
    > wysłaniu pieniędzy. Nie ma informacji kiedy został wysłany. Można
    > domniemywać, że został wysłany po tym jak nie stwierdzono zaksięgowanej
    > wpłaty na koncie w wyznaczonym terminie.

    No to oczywiste.
    Najpierw upłynął termin zapłaty, potem wysłano monit, potem wpłacono
    pieniądze, potem zaksięgowano pieniądze, potem do adresata dotarł monit.
    Gdzie tu choćby ślad burdelu? Przecież sam autor wątku podkreśla że
    zapłacił _przed_ otrzymaniem monitu a nie przed jego _wysłaniem_.

    > Po co niby ten wehikuł? Żeby
    > wysłać Strażnika Czasu i przypomnieć o terminie spłaty raty? Kosztowny
    > sprzęt jak podejrzewam i w tym wypadku wykorzystanie byłoby deficytowe...

    Nie, żeby go wysyłać tam i nazad aby sprawdził kiedy dłużnik wpłaci
    pieniądze. :)

    --
    spp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1