  • Data: 2010-05-12 12:39:35
    Temat: Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
    Od: "Gray" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hse5ng$4pg$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Gray" <n...@a...com> napisał w wiadomości

    > Watkotworca TM napisal:
    > "Teraz dostałem
    > pismo z banku że jeżeli nie zapłacę w ciągu 7 dni to bank zerwie umowę".
    >
    > Wiec grozby zerwania umowy nie zostaly wyssane z palca przeze mnie, czy
    > innych grupowiczow

    Jasne, jasne....To teraz sobie wyobraź, że telewizja (wszystko jedno jaka)
    mówi dawajcie mi pieniądzę, bo jak nie to przestanę nadawać program;-)).
    Zrozum, że banki żyją z pożyczania pieniędzy i wolą żeby klient spłacał
    kredyt, bo ewentualna windykacja prowadzi do strat. Za każdym razem. Wbrew
    paranoicznym przekazom pismaków z TV. Po prostu na niewypłacalnych kredytach
    bank traci i ponosi koszta dodatkowe. Dlatego mamy TEN słynny kryzys
    zapoczątkowany w USA. Tam nikt nie chciał pieniędzy od takich kredytobiorców
    jak wątkotwórca, aż do teraz i od wszystkich jednocześnie jemu podobnych.
    A w przedmiotowej sprawie bank monit wysłał jak minął termin, a nie kiedy
    raczył wątkotwórca monit przeczytać.

    Pzdr.
    --
    Gray