eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z bankiem - jak walczyć? › Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
  • Data: 2010-05-12 18:19:59
    Temat: Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam problem z bankiem w którym zaciągnąłem kredyt. Bank wysłał monit o
    > zapłatę spóźnionej raty w którym naliczył sobie koszty monitu itp. Kosztów
    > tych nie zapłaciłem, wysłałem pismo do banku że brak podstaw do roszczeń
    > ponieważ spóźniona rata została wysłana i zaksięgowana w banku jeszcze
    > przed otrzymaniem przeze mnie monitu. Ponadto uważam że monit nie został
    > doręczony skutecznie ponieważ nie był to list polecony a listonosz rzucił
    > na schody przed wejściem do domu. Oczywiście bank nie ustawał w
    > roszczeniach. Poszedłem w końcu do rzecznika praw obywatelskich który
    > stwierdził że mam rację ale wiele mi nie pomógł. Wysłał co prawda do banku
    > pismo ale nic to nie niemiło. Teraz dostałem pismo z banku że jeżeli nie
    > zapłacę w ciągu 7 dni to bank zerwie umowę. Kto ma rację? Co powinienem
    > zrobić? Jakimi artykułami kodeksu się podeprzeć?
    >


    Ja kiedyś w podobnej sytuacji (bank nie zrobił przelewu za ratę bo pieniądze
    z wypłaty wpłyneły tego samego dnia) wysłałem pismo do banku w którym było
    wyjaśnienie sprawy i żądanie opłaty manipulacyjnej za wysłanie listu i
    zajmowanie czasu pierdołami w takiej samej wysokości jaką bank chciał
    odemnie. O dziwo poskutkowało. Raty pospłacałem, przyszło rozliczenie, nawet
    jakieś grosze chcieli oddawać. Więc może spróbuj?

    --
    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1