  • Data: 2003-03-13 14:53:10
    Temat: Re: Problem na Allegro
    Od: ALi0 <ali0@(wytnij.to).wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    huski napisał(a):

    > Nihil novi sub sole. Nie kupuj drogich rzeczy na allegro, albo
    > kupuj tylko i wylacznie w przypadku wymiany z "reki do reki". Tak
    > wogole to jest specjalna komorka policji ktora zajmuje sie
    > przestepstwami interbetowymi, ale watpie zeby mogli Ci pomoc w tym
    > wypadku. Jezeli dokonales przelewu to kwit z banku jest oczywiscie
    > dowodem wplaty i mozesz go traktowac jako rachunek. Poszukaj jakis
    > informacji o rekojmi, zajrzalbym tez do urzedu ochrony konsumenta
    > czy czegos takiego.

    Teraz juz niestety wiem, ze nawet duza liczba pozytywow na allegro nic nie znaczy.
    Znalazlem cos na stronie Federacji Konsumentow o mozliwosci odstapienia od umowy w
    ciagu 10 dni.
    Czy ma to zastosowanie w moim przypadku? Czy jest tak, ze jak im wysle aparat "i tak
    odesla
    spowrotem"? Czy mam dac spokoj tej firmie i meczyc sie z serwisem?

    Pozdrawiam
    a...@w...pl