  • Data: 2003-03-13 21:12:20
    Temat: Re: Problem na Allegro
    Od: ALi0 <ali0@(wytnij.to).wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    huski napisał(a):

    > Ja mysle, ze najlepiej jakbys do nich zadzwonil i ich postraszyl.
    > Wlasciwie moglbys im wyslac list i w liscie zalaczyc kopie
    > zawiodomienia o przestepstwie i powiedziec im, ze jezeli nie
    > zwroca Ci pieniedzy to wyslesz to zawiodomienie do prokuratury.
    > Tak wlasciwie to watpie, zeby jakikolwiek skitek przynioslo
    > zwiadamianie prokursatury na serio bo nawet z punkt prawnego
    > sprawa nie jest oczywista, w koncu aparat jest taki jaki wybrales,
    > co prawda mial jakies usterki ale wymienili Ci na nowy, ktory
    > znowu ma cos zepsute. Ale to juz sa kwestie techniczne a oni moga
> [...]

    Ale z jakiegos punktu widzenia jakas rekojmia, czy co mi przysluguje? Czy moga sobie
    umyc rece i
    zrzucic wszystko na serwis. Cytat z rozmowy telefonicznej: "Jak pan wysle aparat, to
    my go
    odeslemy, bo juz byl wymieniany.". Normalnie rece opadaja jak firma na ktorej stronie
    pisze, ze
    komputeryzowali policje i urzad skarbowy robi takie numery.