  • Data: 2006-01-26 15:39:57
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dr849l$enk$1@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > kupując
    >
    > Ale ja wiem, że jej nie o to chodzi. Chciałem jej wykazać, na jakiej
    > zasadzie to działa. Sama wybiera taką ofertę.

    Ale, że co działa i co ja niby wybrałam?

    Jeszcze raz, pytanie jest następujące: Czy fakt, że po,
    przykładowo(!), 4 miesiącach nie mogę skorzystać z usług opłaconych
    przed 4 miesiącami ani odzyskać wydanych na nie pieniędzy jest zgodne
    z prawem. I UWAGA: to był tylko przykład, nie mam pojęcia czy to są
    akurat 4 miesiące, czy 6. Wiem tylko, że ogólnie działa to w ten
    sposób, ale kwot za opłacone usługi i regulaminowych okresów nie
    jestem w stanie podać.

    Mam nadzieję, że teraz już dla wszystkich wszystko jest jasne.

    Renata