eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi › Re: Prepaidy - niemożność skorzystania zopłaconej usługi
  • Data: 2006-01-27 16:06:01
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania zopłaconej usługi
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <43da3ed1$5@news.home.net.pl>, Maciej Bebenek wrote:
    > Renata Gołębiowska napisał(a):
    >
    >> Na pewno tylko udajesz, że nie rozumiesz. Nie chodzi o to, kto
    >> kupił prepaida, kto go ma i kto go używa.
    >
    > Z Twoich postów to nie wynika.

    "Są sobie telefony prepaidy. Płaci się za połączenia z góry kupując
    kartę np. za 50zł. Ale po np. 4 miesiącach nie można już skorzystać z
    opłaconych wcześniej usług bez kupna kolejnej karty.
    Taki jest regulamin i tak to działa. Czy to jest zgodne z prawem?
    Usługa opłacona, z usługi skorzystać nie można, pieniędzy też nie
    oddadzą."

    >> Jeszcze raz: od pierwszego postu chodzi o to, czy taki regulamin
    >> jest zgodny z prawem.
    >
    > I od pierwszej odpowiedzi dowiadujesz się, że tak.

    Od pierwszej odpowiedzi (i w kolejnych) to się dowiaduję, że jak się
    zgodziłam na taki regulamin, to nie mam prawa narzekać i mogę sobie
    wybrać inną ofertę.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1