  • Data: 2006-01-27 10:16:36
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłacon ej usługi
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tapczan" <t...@p...gov> napisał w wiadomości
    news:dra990$ejd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jest dopiero szczyt!! i powinni za to beknac, a era podaje stawki netto i
    > oszukuje przy obliczeniach!!

    Jeśli chodzi Ci o pre-paida Ery, tj. Tak-Taka, to już od bardzo długiego
    czasu Era podaje stawki brutto. Natomiast co do oszukiwania, podaj przykład.
    Bo ja np. uważam, że Era postępuje bardzo uczciwie. Jako jedyna sumuje
    okresy ważności konta, zamiast liczyć je od momentu doładowania, jako jedyna
    też oferuje swoje jednostki na wykonywanie rozmów wewn. sieci i do
    stacjonarnych bezterminowo. Możesz kupić sobie 25 minut i nawet po 2 latach
    je wykorzystać. W Idei przepadło by ci to już po miesiącu. Poza tym pokaż mi
    inną sieć, która ma w pre-paidzie rozmowy poza sieć za 59 groszy.