  • Data: 2006-01-27 13:38:55
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłacon ej usługi
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    > lata..
    >
    > wysadziłeś jakiś bank w powietrze że było cię na to stać? i czy w końcu
    > wyszedłeś na plus?
    na plus nie wyszedlem, ale koszty sadowe poszly na ere i wszystkie ich roszczenia
    zostaly oddalone. Bo to oni mnie pozwali. Ja wypowiedzialem umowe z ich winy i
    przestalem placic rachunki. No moze czesciowo na plus wyszedlem, gdyz przez kilka
    miesiecy korzystalem z telefonu, jako "zadoscuczynienie i rekompensate moralna" (bo
    traktowali mnie jak idiote), a ze nie potrafili wylaczyc telefonu to chyba 3 miesiace
    od wypowiedzenia, to korzystalem. I jeszcze tez ze 3 miechy do tylu tylko za
    abonament zaplacilem, gdyz nie potrafili prawidlowo obliczyc kosztow.
    no to wyszedlem na plus ;)

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    III Międzynarodowy Zlot Morsów Mielno - Pogodoodporni 2006!
    Już 29 stycznia w Mielnie - Kibicuj śmiałkom i zostań pogodoodporny!
    Konkursy z cennymi nagrodami i dobrą zabawę zapewnia Actimel:
    http://klik.wp.pl/?adr=www.pogodoodporni.pl&sid=643