eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi › Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
  • Data: 2006-01-24 16:32:01
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > Są sobie telefony prepaidy. Płaci się za połączenia z góry kupując
    > kartę np. za 50zł. Ale po np. 4 miesiącach nie można już skorzystać z
    > opłaconych wcześniej usług bez kupna kolejnej karty.
    > Taki jest regulamin i tak to działa. Czy to jest zgodne z prawem?
    > Usługa opłacona, z usługi skorzystać nie można, pieniędzy też nie
    > oddadzą.
    >

    Przecież to żadna niespodzianka. O tym że twoje konto przestanie być
    ważne za 4 miesiące, wiesz z góry. Tak umowa między tobą a firmą.


    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1