  • Data: 2012-05-14 23:56:52
    Temat: Re: Prawo własności do programu
    Od: "syzyf" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale te 90% konkretnie sa "za cos".
    > I brakujace 10% też.
    >
    > Wg Twoich opisów, przyjeliscie dyktatorskie warunki posrednika,

    Niestety tak to wygląda :(

    Nie znam pełnej treści umowy, wiem tylko, że były w umowie płatności
    częściowe (tzn w miarę postępu prac). A podstawą fakturowania całości
    miał być końcowy odbiór dokonany przez Z (który nastąpił). Więc to
    90% zasadniczo wydaje się byc z tym zapisem sprzeczne...

    > i na mój gust tylko w tych 10% niewystawionej f-ry może leżeć
    > jakis hak na Wasza korzysc.

    Możesz rozwinąć - w jaki sposób to może działać na naszą korzyść ?

    > Raz jeszcze: płatnosci nie maja nic do tego. [...]

    Btw na na naszych fakturach jest klauzula, iż nabycie praw do towarów,
    czy usług następuje po uiszczeniu zapłaty - czy to coś zmienia ?

    pzdr